.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افشاگری سید احمدخاتمی از پشت پرده فتنه ۲۵ بهمن

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اجتماع پرشور طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در مدرسه فیضیه با افشای پشت پرده فتنه ۲۵ بهمن اضافه کرد: به قوه قضائیه که رییس آن از مفاخر حوزه است می ‌گوییم خون به دل مردم شده،‌چقدر تحمل و صبر کنند، چرا فلان مجمع فتنه گرن هنوز مجوز دارد و به وزارت کشور می‌گوییم مجوز مجامع فتنه گر چه روحانی و غیرروحانی را لغو کنید. 
در پی اغتشاش فتنه‌گران در روز ۲۵ بهمن ماه، امروز طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با تعطیل کردن دروس خود در مدرسه علمیه فیضیه تجمع کرده و شعارهایی در محکومیت جریان فتنه و سران فتنه سر دادند.

آیت الله سید احمد خاتمی در این تجمع خطاب به طلاب و فضلای حاضر اظهار داشت: تجمع بزرگ و با شکوه شما حوزویان عزیز که به دعوت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی حوزه علمیه، مدیریت حوزه علمیه قم و دیگر نهادها و تشکل‌ها در این مدرسه نورانی شکل گرفته جهت ابراز تنفر از جنایت فتنه گران در ۲۵ بهمن است.

وی با محکوم کردن تجمع گروه اندکی ضد انقلاب در تهران افزود: این اجتماع با این هدف شکل گرفته تا اغتشاش امریکایی، صهیونیستی، ضدانقلابی روز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه را محکوم کنیم و به آفرینندگان اغتشاش و آشوبگران بگوییم ملت بزرگ ایران و حوزویان عزیز تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون پای نظام و ولایت ایستاده‌اند و با تمام وجود تا محو فتنه‌گران در دفاع از نظام هرگز نخواهند ایستاد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه، تعداد اندک عناصر آشوبگر را نشانه از میان رفتن جریان فتنه خواند و بیان داشت: در تهران بزرگ ده میلیونی جمع کردن دو سه هزار نفر کار سختی نیست؛ به اندازه کافی فرزندان اعدامی ها و زخم‌ خورده‌ها از انقلاب و وابستگان به اجنبی در کشور حضور دارند. شما پایگا‌هتان را به طور کلی حتی در میان دوستانتان از دست داده‌اید برای این که رسانه‌های غربی از دو هفته پیش جمع شدند و بی‌بی سی به صراحت اعتراف می‌کند جمعیت اندک بود نتوانستند جمعیت زیادی را جمع نمایند.

وی هدف اغتشاشگران را حمایت از امریکا عنوان کرد و گفت: اغتشاش اخیر با سه هدف شکل گرفت، مزدوران آمریکایی بر آن بودند تا با کمک این اغتشاشات خیز کشورهای اسلامی را از کانون توجه ببرند، این بزرگ‌ترین خیانت سران فتنه به ویژه کروبی و موسوی بود که بیشترین آب را به آسیاب آمریکا و اسرائیل ریختند، جای نفسی برای آمریکا و اسرائیل و رژیم جعلی درست کردند و این خدمت بزرگی به صهیونیست‌ها و لکه ننگی برای این عناصر بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،‌ هدف دیگر اغتشاشات اخیر را تحت شعاع قرار دادن خیزش‌های اسلامی در منطقه خاورمیانه دانست و گفت: با خیزش کشورهای اسلامی، کشورهای غربی مضطرب و نگران شدند به همین دلیل عوامل خود را در ایران فعال کردند تا به چنین اقدام مذبوحانه دست بزنند.

وی تصریح کرد: این حرکت و این تجمعات قطعا تا دستگیری تمامی فتنه‌گران ادامه خواهد داشت.

آیت‌الله خاتمی، دومین هدف اغتشاشگران را تحت شعاع قرار دادن، راهپیمایی ده‌ها میلیونی ملت بزرگ ایران در ۲۲ بهمن عنوان کرد و افزود: ملت ایران عزیز در ۲۲ بهمن با حضور باشکوه خود به صحنه آمدند و با نظام اسلامی، رهبر معظم انقلاب و شهیدان تجدید بیعت کردند و دشمنان را نا امید کردند ولی افرادی کوته فکر در مقابل این حرکت عظیم برآمدند و در تهران به چنین اقدام مذبوحانه دست زدند.

وی در ادامه با افشای پشت پرده فتنه ۲۵ بهمن ماه گفت: در یکی از مجامع روحانی فتنه‌گر ، یکی از سران فتنه گر گفته بود این راهپیمایی ۲۱ بهمن ماه برگزار شود؛ اما آن آدم خاکستری خائن پشت پرده گفته بود اگر ۲۱ بهمن باشد در ۲۲ بهمن مردم به صحنه می آیند و همه را جارو می کنند بگذارید ۲۵ بهمن باشد تا راهپیمایی ۲۲ بهمن تحت شعاع قرار گیرد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه تاکید کرد: اما این ملت بار دیگر به صحنه آمدند و به مسؤولان نظام می‌گویند با سران فتنه و عقبه فتنه برخورد قاطع و انقلابی داشته باشید.

وی ادامه داد: به قوه قضائیه که رییس آن از مفاخر حوزه است می ‌گوییم خون به دل مردم شده،‌ چقدر تحمل و صبر کنند، چرا فلان مجمع فتنه گر هنوز مجوز دارد و به وزارت کشور می‌گوییم مجوز مجامع فتنه گر چه روحانی و غیرروحانی را لغو کنید.جهان/90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.